Trendyol Süper Lig’in 13. haftasında Adana Demirspor deplasmanda Trabzonspor’a 5-0 mağlup oldu. Karşılaşmanın ardından düzenlenen basın toplantısında değerlendirmelerde bulunan Adana Demirspor Teknik Dirketörü Serkan Damla, şanssız bir gol yediklerini belirterek, “Maçın başında şansız bir gol yedik. Tecrübesiz ve genç bir ekip ile sahaya çıktık. Oyunun kontrolünü kaybettik. Bundan önceki maçlarda gösterdiğimiz mücadeleyi, topa sahip olmayı, temaslı oyunu maalesef bu maçta gösteremedik. Kısıtlı kadro olmasına karşı genç oyunculardan oluşan bir kadro kurduk. Kadromuzda alt yapıdan oyuncularımız vardı. Onlara da şans verdik. Gelişime açık oyuncularımız var. Bugün sahada gösterdiğimiz mücadele bize asla yakışmadı. Adana Demirspor camiasından özür diliyoruz. Mücadele gösteremedik. Bunları unutup bir an önce toparlanmamız gerektiğini düşünüyorum” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026SPOR
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Kupada final zamanı! Fırtına’ya Avrupa Cimbom’a prova
3740 kez okundu
2
Osimhen iddiası: ‘Tarihi şok yaşanır…’
3502 kez okundu
3
Pacers konferans finaline yükseldi
3495 kez okundu
4
Maçta direğe çarptı! Ölüm riski, suni komaya aldırdı
3302 kez okundu
5
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
1925 kez okundu