Süper Lig’de dev derbide Fenerbahçe ile Galatasaray karşı karşıya gelecek.
Bu karşılaşma öncesi Galatasaray’ın eski yıldızı Kerem Aktürkoğlu’ndan sarı-kırmızılı takıma mesaj geldi.
“BAŞARILAR GALATASARAY’IM”
Kerem, Galatasaray’ın “Sen sahada, biz tribünde.” şeklinde derbi için yaptığı paylaşımın altına, “Başarılar Galatasaray’ım.” ifadelerini yazdı.
Milli futbolcunun bu paylaşımı büyük ilgi çekti.

KEREM KONUYU KAPATTI
Öte yandan Kerem Aktürkoğlu’nun Avrupa’ya gitmesinin ardından bazı kullanıcılar, milli futbolcunun Fenerbahçeli olduğunu iddia ederek, gelecekte sarı-lacivertli formayı giyeceğini söylüyordu.
Bu paylaşımın bu iddialara da cevap olarak yapıldığı öğrenildi.

İKİ MAÇTA İKİ GOL
Başarılı futbolcu, Benfica’ya transferi sonrası Portekiz temsilcisindeki kariyerine oldukça iyi bir başlangıç yaptı.
25 yaşındaki futbolcu, Benfica’da iki maçta iki gol attı.
Ercan Ertan
Editör
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
Kupada final zamanı! Fırtına’ya Avrupa Cimbom’a prova
3738 kez okundu
2
Osimhen iddiası: ‘Tarihi şok yaşanır…’
3495 kez okundu
3
Pacers konferans finaline yükseldi
3491 kez okundu
4
Maçta direğe çarptı! Ölüm riski, suni komaya aldırdı
3297 kez okundu
5
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
1918 kez okundu