Yağlıdere ilçesinde, ana sınıfı öğrencileri İtfaiye Amirliğini ziyaret etti.
“İtfaiye Haftası” dolayısıyla itfaiye personeliyle bir araya gelen Mustafa Kemal İlkokulu ana sınıfı öğrencilerine, yangın söndürme, kaza kırım ekipmanları tanıtıldı.
Okul Müdürü Ömürcan Öztürk, gazetecilere, itfaiye personelinin haftasını kutladıklarını belirterek, “Tüm itfaiyeci kardeşlerimize, ilçemize kattıkları değer ve hizmetler için teşekkür ediyoruz. İtfaiye Haftası’nı kutlarken görevlerinde başarılar diliyoruz.” dedi.
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8295 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5152 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5086 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4292 kez okundu
5
Norweç silahlı kuvvetleri kadınlardan oluşan özel kuvvetler eğitimlerini başlattı.
3842 kez okundu