Adıyaman Valiliğinde Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ü anma töreni gerçekleştirildi.
Adıyaman Valiliği bahçesinde Türkiye Cumhuriyeti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk, 86. ölüm yıl dönümünde törenle anıldı. Programa, Adıyaman Valisi Osman Varol, Beldiye Başkanı Abdurrahman Tutdere, kurum müdürleri, STK temsilcileri ve çok sayıda kişi katıldı. Atatürk Anıtına çelenklerin sunmasının ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşı okundu. – ADIYAMAN
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026SPOR
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8296 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5154 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5087 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
4295 kez okundu
5
Irak’ın kuzeyinde teröristlerin kullandığı sığınak imha edildi
3865 kez okundu